Strona główna / OFFICE / AKCESORIA BIUROWE
1  2  3  4  5      ›»  »»

Nawet najprostsze gadżety reklamowe do biura umożliwiają stworzenie spójnego i ciekawego wizerunku firmy. Zwykło się twierdzić, że tego typu produkty są przeznaczone jedynie do tego, by obdarowywać nimi klientów, jednak nic bardziej mylnego - z powodzeniem mogą używać ich także pracownicy firmy, zwłaszcza ci zatrudnieni na stanowiskach związanych z obsługą klienta.

 

Długopisy, ołówki, notatniki

 

Najpopularniejszymi gadżetami reklamowymi są metalowe lub plastikowe długopisy, ołówki, notatniki oraz kredki. Oprócz nich dużym zainteresowaniem cieszą się też linijki, karteczki samoprzylepne, piórniki czy też organizery na biurko. Tego typu gadżety sprawdzają się jako najprostszy element tworzenia identyfikacji wizualnej firmy, dzięki któremu każdy klient odwiedzający siedzibę danego przedsiębiorstwa zauważa, że zatrudnione w nim osoby utożsamiają się ze swoim miejscem pracy. 

 

Zestawy do biura prezesa

 

Gadżety promocyjne z kategorii akcesoria biurowe to nie tylko niedrogie przedmioty, ale również eleganckie przedmioty, które z powodzeniem mogą stanąć na biurku kierownika bądź prezesa spółki. Atrakcyjny zegar biurowy z organizerem, czy też stacja pogodowa, dodają charakteru każdemu gabinetowi, w którym motyw przewodni mają stanowić elegancja i nowoczesność. Połączenie materiałów takich jak drewno i aluminium tworzy bowiem wysublimowaną całość, której harmonijne dopełnienie stanowi logo firmy. 

 

Gadżety dla przedstawicieli handlowych i doradców

 

Wśród akcesoriów biurowych o charakterze gadżetów promocyjnych można znaleźć też przedmioty, które przysłużą się każdemu przedstawicielowi handlowemu lub doradcy. Marketingowiec bądź account z pewnością zrobią na kliencie lepsze wrażenie, gdy przygotują prezentację, do której omówienia użyją wskaźnika laserowego. Pracownikom tym przydadzą się też notatniki w skórzanych oprawach czy kolorowe fiszki ułatwiające odnajdywanie potrzebnych informacji w notatnikach. Klienci z pewnością będą zadowoleni, mogąc kontaktować się z przygotowanymi do rozmowy doradcami, którzy z chęcią chwalą się logo swojego pracodawcy.

Zaufali nam